For real? Hip hop (hiphop)!

Om ni undrar över att rubriken är konstig.. Mobb Deep - Quiet storm. Då förstår ni!

I allafall så är jag kanske den bästa personen i världen på att prata. Jag vet inte varför men det verkar ju uppenbart att jag har enkelt för att lära känna personer. Det var så att idag skulle jag och Jimmy fixa en APU plats och vi hade vårat säkra kort som skulle vara på Siba. Men när vi kom dit, så skötte ju jag snacket såklart. Nej men han gick och frågade personalchefen om de tog in några praktikanter nu. Men som svar fick han,  - Nej, vi tar inte in några praktikanter för tillfället. Men jag och Jimmy som leker med livet sket ju i det och var glad ändå såklart. Så vi gick förbi donken där jag var tvungen att intaga lite koffein i form av en cappuchino! Det var kanske den snuskigaste Cappuchinon jag någonsin druckit iaf. men jag fick i mig det jag var ute efter, koffein!
Men våran resa drog sedan vidare till Elgiganten där vi strävade en stund, sedan fick jag kontakt med en av tjejerna som jobbade där. Då hon förklarade att vi skulle leta efter någon lång kille nere i TV hörnan för han var den som hade hand om det där. Så jag träffade rätt direkt och gick fram till Butikschefen. Så nu har jag fixat APU plats på Elgiganten. jag menar det är ju bättre än inget. Right?

Jag ska skriva ett inlägg sen om världens bästa skådespelare. Ska bara läsa på lite först.

Hörs sen

/felix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0