Fram & Tillbaka

Jag som alltid har ju en massa funderingar om allt. Det vet ni ju sedan tidigare men den här gången är det kanske lite allvar i det hela. Vad händer egentligen när bakterierna är så resistanta att det inte går att bota en människa som har dom i sig?
Vad händer den dagen då vi människor insett att våran egen domendag är skapad av oss själva. Jag vet att det hemskt att tänka tanken men ändå. Det är ju värt att fundera på, jag menar ju såklart det här vaccinet. Jag hörde ju häromdagen av en kille som var rätt klok, att det är ju fler människor som dör av själva vaccinet än av sjukdomen. Är det verkligen värt att ta ett vaccin mot en influensa som inte har orsakat mer än 5 dödsoffer eller vilken siffra det nu är. Jag tycker inte det.
Det var bara för jag var på vårdcentralen som jag började fundera lite.

Sen vill jag också passa på att hacka lite på dintur. De som arbetar åt det företaget är inte minst oförskämda utan också inte ett dug serviceinriktad. De arbetar inte alls mot kund, även fast det är de som hela deras verksamhet bygger på. Ta som exempel idag när jag skulle till kvissleby. Då var bussen 5 minuter försenad till första busshållsplatsen. Jag menar man är väll för helvete inte 5 minuter försenad när man precis åkt från bussgaraget? Eller är man det. Det tycker jag är konstigt faktiskt.


Men nu på eftermiddagen så har jag blivit extra lycklig eftersom jag fick ett glatt besked. Jag lovar att vi ska klara detta. Det kommer gå bra<33

/Felix


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0