Impulsivt

Det är så jag lever tror jag, gör allting på impulser. Det som ena dagen kan vara toppen kan nästa vara uselt. Jag tror att det är det faktumet som gör att det blir så svårt och komplicerat ibland. Det är inte bara så att jag kan inte bestämma mig själv riktigt. Om jag får en sak i tanke så måste jag berätta det eller skriva det här på bloggen. Om jag känner en sak så känns det viktigt att berätta det, alltså inte för min skull men för att jag vill ha någons åsikt på det.
Det känns som om jag inte gör annat än berätta för er vem jag är, och vad jag tänker på. Men det är bara så det blir, eftersom jag har valt att inte skriva om mina dagar så blir det lätt såhär istället.

Men jag tänkte prova en ny sak nu faktiskt. Och skriva det som varit betydelsefull den senaste tiden. Det är något som faktiskt skulle bli sjukt bra, skriva saker som varit betydelsefulla och dela med mig av detta. Så jag tänkte att jag skulle förgylla eran dag imorgon med att komma på och skriva något som jag tycker betytt mycket för mig den senaste tiden och samt kunna skriva varför.
Det kan nog bli ganska bra..

Hörs imorgon för nu ska jag lägga mig i sängen. Godnatt!

/Felix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0