Jag är tveksam till det, kan inte förneka att jag önskar det fanns!

Ja rubriken säger ju sig själv. Men ni kanske undrar just vad det är jag syftar på. Det är ju såhär, jag har faktiskt sluta tro att det finns något som är så underbart som perfekt kärlek. Det är något som jag inte tror existerar, det är något som någon har hittat på för längesen. Det fungerar inte i dagenssamhälle. Jag vill inte ta ner era förhoppningar på kärlek. Men sanningen är den att man längtar efter den när man inte har den, men samtidigt så när man har har den så blir det för jobbigt efter ett tag. Det blir svartsjuka, diskussioner om onödiga saker, bråk osv. Jag lovar att ni känner igen er i situationen. Det gör nog alla, för det är inte enkelt.

Jag säger bara en sak, kärlek det är inte något man känner. Det är något man gör!


Känner mig som en groda utan ben, hopplös!

/Felix


Ps: Sover hos Evelina ikväll med henne Tommy och Emma:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0