Jag ska..

Jag, jag ska med handen på hjärtat alltid dissa kändisar
tills den dag då vårat land har skaffat lite självdistans.
Jag ska ta alla cash i hela vida världen
och bränna skiten så att alla kan få lika värde.


Jag ska skänka pengar till svältande barn i Kongo,
dagen några pengar är kvar på mitt konto efter skatt.
Jag ska sprida kärlek i vårt fina långa land,
den dagen då feminister rakar fittan på varann.
Jag ska sluta med öl och med blaze
dagen då stockholmarna lär sig skilja på bög eller straight.
Jag ska börja battla med slips,
dagen brats slutar tro att dom är värda ett piss.
Jag kan få tillbaka min aptit,
den dagen då rassar slutar rata blattar och tar sina liv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0