Just du.

Jag tänkte skriva några meningar som handlar om dig.. kolla själv.

Du är den som finns till hands..
Du är den man kan prata med..
Du är en av de som finns i mitt hjärta oavsett..
Du kommer alltid att betyda något för mig..
Du har troligtvis aldrig gjort mig illa med mening..
Jag ser trygghet i dina ögon..
Känslan av att vara med dig är helt otrolig..



Har du någon invändning? Vem skriver jag om?
Kan det vara just du?

det kanske är så att jag skrivit en sammanfattning av en människa. Eller så är detta för alla som står i min närhet. Men känner du inte igen att det är just en beskrivning på dig. Så kanske en av meningarna passar in på dig. Men jag tror att det handlar om att stå nära en person.
Jag vet också att detta kommer att bli ifrågasatt. Men snälla du.. notera efterföljande.. Fråga inte!

Iallafall så får ni ha en trevlig kväll sålänge!

Hoppas ni fick något att fundera på!

/Felix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0