Nyvaken!

Som ni kanske märker så har jag börjat blogga ganska så mycket sen igår. 3 inlägg igår och nu det här första inlägget för idag. Jag tänkte att eftersom jag får så mycket puschningar från vissa personer att jag ska skriva hela tiden så tänkte jag att jag redan ska ha skrivit när ni säger att jag ska göra det. Så nu har ni första inlägget här. Enjoy..


Fortfarande sjuk då, eftersom jag inte kan åka till vårdcentralen ännu. Det ska jag ju som sagt göra på måndag. Det är inge roligt alls att vara sjuk, så jag hoppas på ännu en penicillin kur. Så att jag får ut det ur kroppen på riktigt. Sen ska jag börja käka frulle och sånt, jag vet inte om det hjälper immunförsvaret men det bör ju göra det.
När jag väl fått det hela ur kroppen tänkte jag också komma igång med träningen igen. Det är liksom 10000 år sedan jag tränade sist.

Jag kan ju låta er alla veta om hur min kväll var igår. Det var liksom film/tv/Dator/Musik hela kvällen. Jag menar det var inte en toppen halloween men jag var med mamma och magnus på graven och tände ljus. Det var mysigt!

Glada moments också!

Djurgården piskade ju som ni kanske vet Timrå igår. Både på planen och på läktaren. Det var underbart att höra 1-0, 2-0, 3-0 och sedan deras tröst mål 3-1. Det var en skön seger.

Uppdaterar sen!/Felix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0