Over it

sympati fan jag vet hur det funkar
alla ger mig vatten när jag ligger här och druknar

jag har ett stort hjärta men det frostar ibland
tänker på minnen och vill offra min hand
för att allt ska va sant kommer det bräcka nån
för inne i min själ är statusen läktarvåld

Och lojaliteten som jag gav en symbol för vad
hur du såra mig gång på gång hoppas du mår bra, Fyfan!


Det du inte förstår, och att du inte ser hur jag mår.
Men jag trodde aldrig jag skulle tvivla på dig, du vet på oss.
Men jag har lärt mig av mina misstag, klarar mig bättre utan dig.
Troligen bättre än du tror. Men det jag nu ska göra, resa mig ur
nerlaget ta en dag i taget se det som en lärdom.


Om det ovan inte ger någon som helst känsla av vad jag menar, kan du försöka tänka på situationen hehe, men men jag har iaf kommit förbi det.

btw: Daughtry – Over You

Lyssna på den!

/Felix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0