Saknar dig..

Kollade igenom lite gamla inlägg från din blogg.. och när man tänker tillbaka på tiden så börjar man sakna dig. och det är ganska mycket. Du var och är en fin och underbar person, det jag gjorde var fel. - Jo jag vet, men ingen är perfekt. Men aah jag vet att du ändå inte läser min blogg längre. eller jag tror iaf inte att du gör det. Men det spelar ingen roll, för det är ändå en viss saknad.. eller viss saknad förresten, jag fick det precis i tanke att jag saknar dig ganska mycket. Men det ligger väll för djupt för att det ska visas. Men hur ska man veta något som man dolt för sig själv? Det är lite svårt..

Men så att du vet iaf..


Saknar dig!

/Felix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0