So avaliable

Det kändes som om det var dags att skriva några rader igen. Det blir bara 1 inlägg om dagen nu, tyvär.. samt att jag uppdaterar den lite senare än vanligt. Men jag tror jag ska klara av att skriva lite mer om jag lägger manken till litegrann.
Det har varit en uppochner dag idag. Vad det beror på vet en del men jag håller det mest för mig själv. Eftersom det är så otroligt pinsamt så jag vet inte riktigt om jag vill dela med mig. Men men det kommer nya tag kan man ju säga.

Imorgon ska jag faktiskt på bio med Tommy, Evelina och Emma. Det ska bli riktigt roligt tror jag, vi ska se 2012 men jag vet inte riktigt om den är så bra som alla säger. Man kan ju undra eftersom det har varit alldeles för många sådana filmer alltså som handlar om framtiden så att säga. Men samtidigt så har de filmer som kommit ut varit av högklass. Så vi hoppas på denna med.

Jag vet inte riktigt om jag har så mycket mer på hjärtat för närvarande. Men det kanske kommer lite senare eller imorgon.

All my ladies, single ladies.. make some noice

Today is the first day, of the rest of your life.

/Felix


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0