Tänker skriva.. allt!

Precis som rubriken säger så kommer jag nu skriva allt jag känner. Allt som händer, allts allt!

Det är rätt uppenbart som ni alla vet att det finns en viss person som många av mina inlägg den sista tiden har handlat om. Det finns en viss person där ute som gör så att jag bara vill ställa upp för och göra allt jag kan för. Jag skriver detta inlägg för att du ska förstå hur mycket du egentligen betyder. Jag kan inte låtsas längre som om jag inte bryr mig. Jag gör inget annat än bryr mig, jag tänker hela tiden. Vet inte om det är sjukdom jag har, eftersom jag tänker alltid på allt. Det är sjukt. Iaf så är den här tjejen, vid namn Matilda. Det är en speciell person, en person som jag inte för första gången tyckt om. Det är andra eller kanske det till och med är 3:e gången jag fastnat för den här tjejen. Men det är så att det verkar aldrig som om det går ihop. Det blir bara en massa bråk om allting eller egentligen ingenting. Det är det som är så konstigt tycker jag. För det är ju en sådan underbar person. Hon gör så att man skrattar, hon gör så att man glad. Det är något speciellt med dig, du har en sådan underbar utstrålning. Det går egentligen inte att beskriva.
Btw kalla det inlägg vad ni vill men det är inte att smöra, det är inte att ta i. Det är hela sanningen och jag måste punktera detta här och nu. Det är dig, det är du! Snälla försök att förstå det, jag är inte redo att ge upp detta ännu.

Jaaa vad säger man.. hur töntigt det än låter.. jaa det är sant..

/Felix


Ps: Det är inget att diskutera.. nu ska jag se film resten av dagen och stänga allt annat ute.. bara familjen idag!


Kommentarer
Postat av: du ska permanenta dig flix

Rätt skrivit, ärlighet är alltid det bästa:)

2009-11-15 @ 21:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0