Till dig, med kärlek!

Tänker nu ta ett inlägg och skriva några rader om 2 personer som alltid står mig väldigt nära och som jag vet aldrig skulle göra något för att göra mig illa. Jag vet att det finns många fler där ute som står bakom mig när det gäller vissa situationer. Och jag skulle verkligen vilja skriva om er allihopa men jag skriver nu om 2 personer som jag har kännt väldigt länge och trots att jag känt de så länge som jag gjort. Så har vi nästan aldrig bråkat, och har vi bråkat har vi gjort det som syskon. Det har varit som en familj utanför familjen skulle man kunna säga. Samtidigt som jag också vill att ni ska veta att ni betyder så otroligt mycket så ska ni också veta att jag finns alltid här för att hjälpa er som ni hjälper mig.
Ni kan tycka att detta inlägg är töntigt eller lamt eller vad fan som helst. Men ni kan tycka att det är skit och jag kan skita i vad ni tycker.

T.K

Det verkar inte spela någon roll vad man satt sig i för knipa så finns du alltid där när det handlar om att ta sig upp därifrån. Man blir alltid lika glad av att höra din röst, eller att umgås med dig. Det ska du veta, du har stöttat mig i så mycket och vi har gjort så mycket sjuka saker ihop. Du är liksom min bror från en annan mor. Det ska du tänka på, vi kanske ska ta en rejäl funderare på att kanske göra en gemensam tattuering skulle inte det vara coolt? Nej men åter till saken. Du ska veta att du är oersättlig det finns liksom inte som kan ta din plats. Du sitter där du sitter och det kommer du alltid att göra. Vi ska ju ut i världen snart och då kommer det bli fester hela tiden, samt framgångar och såklart motgångar. Men är vi tillsammans så klarar vi det!

S.K

Det är ganska otroligt att av en sådan slump så har vi blivit sådana grymt bra vänner. Vi är liksom som syskon. Du är min syster skulle man kunna säga. Det är ganska otroligt också att det är 2 K's som ligger på topplistan haha. Det är något jag inte vill eller kan ändra på tror jag. Det var skönt att prata med dig igår en stund och få prata igenom lite saker. Det var också så otroligt skönt att du fanns där idag och lyfte mig upp igen. Det uppskattar jag. Att du finns här för mig, det innebär att jag finns här för dig också.

Jag lovar att jag aldrig ska släppa er 2, även fast vi inte hörs så ofta så slutar vi aldrig att känna varandra!
Sen om det är ett sammanträffande att vi alla 3 har efternamn på K eller om vi bara helt enkelt är bäst i världen det är svårt att säga;)

Sköt om er!

/Felix


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0