Tröttare människa existerar inte!

Det är sant, jag fattar inte... man vaknar och vill inte ens kliva ur sängen. Det är sinnesjukt, för det händer mig sällan. Undrar om jag inte har sovit så bra där nere. Det kommer liksom i efterhand. Jaja skit samma man får ta dagen som den kommer.

Dagens fysiska aktivitet: Idrotten..

hoppar över att träna gym idag med, eftersom jag inte orkar efter idrotten. Men jag ska faktiskt försöka komma igång igen. Men jag och adrian ska börja träna på friskis tydligen. För där ska det vara bra eller dylikt. Jag vet inte riktigt, men men om han säger att det är bra få jag väll lita på det.

En anledning till att jag inte vill till skolan idag är för att jag missat sjukt mycket, jaa jag vet det är "bara" 2 dagar. Men jag vill inte heller vara hemma och vara sjuk någonting nu heller. Man hamnar för långt efter i planeringen. Och juste vi måste hinna klart med Psykologin också. Det är verkligen svårt, men jag och Adrian jobbar på det.

Uppdaterar senare idag, eller när jag kommit hem från skolan

See Ya!

/Felix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0