You fucked around and turned me down!

Nyvaken - Felix = jävligt jobbigt med tanke på att det är måndag imorgon. Då ska jag faktiskt tillbaka till skolan i 2 veckor igen. Men på Tisdag & Onsdag så kommer jag att vara i Stockholm på mönstring. Det kommer bli spännande med tanke på att man vill ju prestera sitt bästa för att kanske få göra lumpen till sommaren. Men man vet ju aldrig om man kommer med eller inte. Men förhoppningsvis kommer jag med, det är bra erfarenhet om man gjort den så jag satsar på det.

Det var meningen att vi skulle köra gocart igår, Jag, Simon, Tobbe och Adrian. Men det var fullt så vi åkte och bowlade istället. Vi spelade lag så det blev Jag och Adrian mot Simon och Tobbe. Det var först vi som fick stryk. Sen fuckade jag ur och började strika och göra spare's hela tiden. Så jag och Adrian vann det hela med över 100 poäng. Simon och Tobbe var skapligt arga efteråt. Men men det är så när man är kass på det så får man stryk vettni.

Jag är fortfarande trött fastän jag är nyvaken. Man bör inte vara trött då, nästan sovit 12 h. Jag menar herregud slapp kille.

Vi får la se vad som händer under dagen, men som ni vet brukar jag inte skriva "Idag har jag..." så det lär ni ju inte få veta ändå.. för jag tkr att inläggen blir tråkiga då.

/Felix


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0