I belive that there's something deep inside.


Jag tänkte försöka få ihop ett lite längre inlägg nu..

ska försöka förklara en del saker kanske jag vet inte. Men alltså just nu känns det som om att du & jag är ostoppbara från att hända, men det finns alltid "bumps in the road" så att säga. men jag vet inte varför man brusar upp så lätt ibland. Igår kväll kanske är ett prakt exempel på en sådan sak. Men samtidigt så var man ju förbannat trött. men det är som på happy gilmore, när man varit arg eller dum på en sak så vill man be om ursäkt 2 sekunder senare. För det känns som att jag inte klarar av att vara arg på dig en längre tid, det är ungefär som att jag inte klarar av att inte le när jag är med dig. eller som igår klarade jag inte av att sluta le när jag gick ifrån dig, inte för att jag äntligen blev av med dig utan för att det var en sån trevligt eftermiddag. Right?
Men jag ska försöka att inte brusa upp så förbannat hela tiden, ber om ursäkt för det.


Iaf så har jag körning idag, vilket jag inte ser fram emot. jag ska liksom bevisa att jag kan köra? hallå. det vet dom ju redan att jag kan så varför testa mig?
Iaf så har jag också halkbana imorgon. Mycket roligt haha för alla säger liksom att det är hur kul som helst att sladda runt som aldrig förr typ.
Men man börjar får lite nerver om det, eftersom man är ju lite skrajj för att få sladd. Det är det man ska försöka undvika i trafiken så.

Sen börjar jag bli lite förkyld igen det är inge skönt kan jag lova. Det finns bara 2 personer jag kan skylla detta på. Viktor och Rasmus, Tack så mycket grabbar!!!!!


/Felix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0