Idoler!



Lil wayne!
kanske en av mina största idoler. Jag menar han har så sjukt bra musik allt han gör blir liksom på något sätt bra. Samt så tycker jag att hans stil är sjukt skön.




Jeremih!
En artist som har en sjuk röst. Jag menar behöver jag säga mer än Birthdaysex? Låten är bäst i världen.




Jay-Z!

Hiphopens tungviktare. Det är en sån sjukt bra artist, han är dock inte heller bara artist han är också en av de rikaste inom branschen hiphop artister. Det är inte tråkigt med låtar denna människa gjort. Han är bäst!



Flo-Rida!
En av de nya i branschen har väll varit aktuell sedan 2005-2006 någon gång. Hans stora genombrott var ju som ni alla vet Low som han gjorde tillsammans med T-Pain. Men enligt mig så kommer han bli den största genom tiderna. Så sjukt bra musik som denna karl gör existerar inte!



50Cent&Eminem!
Dessa människor är de som påverkat mig mest när det gäller musik inte minst med deras filmer. Samt deras budskap med låtarna. Tyngsta i gemet.. utan tvekan pz!



Akon!
Akon,akon .. jag menar han har ju så många låtar på alla listor överallt så jag kan inte räkna dessa. Det är helt sick för jag kommer till och med ihåg när han började. Det var inte allt för längesedan och nu har han liksom hur mycket pengar och låtar som helst. Han har helt klart tagit sig från en fängelse sittande "nobody" till en riktigt G!



Nu vet ni vilka som jag alltid har i hjärtat.. men kom ihåg detta är bara inom kategorin Hiphop..

jag återkommer med andra gengrer senare..:))

/Felix

Kommentarer
Postat av: matilda ÄR BÄST I VÄRLDEN ENLIGT DIG <3<3<3<3

men lillavännen det är bara du som typ älskar birthday sex låten :) haha! TÖT(L)

2009-10-14 @ 20:33:16
URL: http://tfhms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0