Inte särskilt konstruktivt..

Alltså jag satt och kollade igenom lite bloggar, vilket inte händer allt för ofta. För även om man själv bloggar så känner jag att, läser ni min.. fine då vill ni veta kanske vad som rör sig i mitt huvud för närvarande. Men jag läser inte så många bloggar själv faktiskt. Pga att jag frågar hellre personen rakt ut än att bara sitta och vänta på att skiten ska komma upp på bloggen.
Men vi återgår till det jag skulle kommentera. Har ni märkt att de flesta skriver inte särskilt konstruktivt. Alltså det börjar alltid med "Idag har jag" eller "jag vaknade nyss" . men snälla människa om du vaknade nyss varför skriva då? Kanske var just därför du vaknade för att du skulle skriva blogg liksom. Haha det tycker jag är rätt roligt att sitta och tänka på det sättet.
Iaf så förstår jag inte varför alla inlägg måste handla om just det där, ni vet the standard "Idag har jag.."
Jag tänker inte berätta om min dag, för det angår väll inte er?
Samtidigt så finns det vissa saker som man måste skriva på bloggen, som t.ex. det tidigare inlägget. Det var liksom viktigt att skriva att Djurgården vann eftersom det är en stor grej. Men jag tycker dock inte att "Jag vaknade, gick ner och käkade frukost sedan så kom det gäster etc." det är ingen bra grej att skriva, först och främst vem vill läsa?

Värst vad jag klagar på detta, men ni förstår nog säkert min tanke..


Just det. Jag ska printa upp mitt alldeles första videoblogginlägg snart;) HAHAHAHAHAHAHA

As kul kommer det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0