Jag känner för..

Att gräva ner mig ibland men det är bara så det känns. Jag är inte den som viker ner mig för motgångar det vet ni ju om. Men alltså ärligt det är inte meningen att jag ska bära allt själv. Sitter inne med för mycket skit som jag ibland bara vill släppa ut och låta någon stackare stå som offer. Jag skulle bara vilja skrika ibland och göra mig hörd. För det verkar som om det är svårt att få folk att fatta. Är det bra, då är det bra.. då behöver ni inte peppa mig till att göra det nå mer. Ett nej är ett nej.


Aja jag har körlektion om ca 30 minuter i skrivande stund. Det är Cirkulationsplats som står på dagordningen idag. Sen ska jag väll bara hem antar jag ...

Men hör av er/Felixx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0