Lista!

  Har du:
Någon som förstår dig? Beror väll på det
Någon som du saknar? Jaa
Någon som du hatar? Jaa
Vem kramade dig senast? Mamma
Vem pussade dig senast? M.
Vem ringde dig senast? Matilda:))
Vem ringde du senast? Pappa
Vem var hemma hos dig senast? Släktingar
Vem var du hemma hos senast? Nån på alnö
Har du några kärleksproblem? Svår fråga..
Har du pratat med någon idag? nej jag bor i en grotta
Har du gråtit idag? självklart..
Har du skrattat idag? Nej men usch nej

Jag:
Är singel? Aaa
Svär ofta? Aldrig
Sjunger i duschen? Jämt
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? Har faktiskt haft det..:)
Skrattar åt dina egna skämt? Jaa
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? Jaa har alltid önskat att ha bröst, lättare att tillfresställa sig själv då..:))

Har du:
piercingar? ne
Syskon? 4
Jobb? Icke
För många vänner? Jaa, du kan få några:))
Rymt hemifrån? Nej?
Färgat håret? Mjoa:)
Bra självförtroende?   Har du:
Någon som förstår dig? jajamensan
Någon som du saknar? kanske
Någon som du hatar? 2 stycken
Vem kramade dig senast? mammsen
Vem pussade dig senast? danne
Vem ringde dig senast? danne
Vem ringde du senast? fanny
Vem var hemma hos dig senast? danne
Vem var du hemma hos senast? danne
Har du några kärleksproblem?nej
Har du pratat med någon idag? haha ja :p
Har du gråtit idag? nej
Har du skrattat idag? aaaa

Jag:
Är singel? nee
Svär ofta? ibland
Sjunger i duschen? ibland
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? ne
Skrattar åt dina egna skämt? haha a
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? kanske

Har du:
piercingar? a
Syskon? halv
Jobb? nej
För många vänner? nej
Rymt hemifrån? ne
Färgat håret? ja
Bra självförtroende? aah
Sagt "jag älskar dig" till någon? si
Varit kär? si
Dumpat någon? si
Gjort något olagligt? si
Somnat i skolan? si
Brutit ett ben? Icke
Tappat bort mig i min hemstad? Icke
Sett en fallande stjärna och önskat? Icke önskat men annars så:))
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? Haha, jag har inga löften:))
Smugit ut utan lov?  nej
En hemlighet som ingen annan vet? jaa, jag är en alien..
Sovit en hel dag? yes
Somnat gråtande? nej, det är ju lite svårt då..
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? icke
Blivit generad inför folk? Nej
Varit kär i någon utan att säga det till personen? tveksamt
Ätit musslor? Nej
Varit på en festival? maha
Haft ett förhållande i under en månad? HAHAHA jaa faktiskt..:p
Blivit kallad player? Jaaharu
Färgat ditt hår svart? Nej

Vad:
Längtar du till mest just nu? ÅÅÅÅÅÅÅREEEE!
Ska du göra i helgen? Eeeh jag vet inte
Har du för kläder på dig? Stringtrosor och bh:))
Gjorde du igår? Var på hockey och ute:))
Ska du göra i sommar? Inte en aning, troligen jobba
Åt du senast? PORTERSTEK!
Har du för mobil? W995
Vad köpte du senast? Gótta
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? Våldtagit det:)) nej men ringt silopen:))

Vem/vilka:
Slog du senast? Jag slåss inte
Fick du sms från senast? Matilda
Pratade du med i telefonen senast? Matilda
Älskar du? Vänner/Familjen
Skulle du kunna göra allt för? Matilda:)
Var du med senast av det motsatta könet? Oj, det var många som jag träffade igår:))
Kan du lita på mest? TOMMY!
Vet mest om dig? TOMMY!
Sov du tillsammans med senast? Tommy..:))

Allmänt:
Har du pussat en groda? Självklart:))
Kan du hjula? Aah:)
Biter du på naglarna? Jaa, när jag är närvös:)
Är du EMO? Nej:)
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Slösa:)
Skulle du kunna hoppa fallskärm? Yes
Har du sjungit inför publik? Nej men jag skulle lätt göra det:))
Följer du mode? Jaa, du vet en videoblogg om det:))
Är du hungrig? inte för tillfället:)
Är du blyg? Nej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0