Måste erkänna..

Det är inte alltid så lätt för mig att ha insikt i samma saker som vad vissa tror. Det är inte alltid så lätt att alltid finnas där, ni vet för att prata om saker. Men jag gör mitt bästa för att ni ska kunna säga exakt vad ni känner.. jag har gjort det jag kan i situationen och jag menar att man gör sitt bästa räknas väll alltid right?

Men iaf så vill jag bara säga att Tommy det var oerhört skönt att prata ut lite med dig idag, det var verkligen det som behövdes. Vi har inte löst våra problem ännu, men jag vet att allt kommer att bli bra. Eftersom vi har ju tagit oss ur värre saker förut så varför skulle vi inte ta oss ur detta. Men denna helg ska vara en problemfri helg. Det är hockey och det är en underbar resa framför oss som kommer bli grym. Jag tyckte att detta med resan var en oerhört bra idé vi kommer få se våra favoritlag spela. Dock så är det på ett fullsatt hovet denna gång men nästa gång är det bortamatch för Djurgården så då tar vi bilen till Gävle istället. Så du får höra lite sång från dina egna fans.

Sen vill jag också passa på att ge er alla som ställer upp i ur och skur ett stort plus. Jag vet att jag kanske borde visa det bättre men jag lovar att det uppskattas. Tack för att ni finns!

Det var allt jag hade att dela med mig av ikväll. Antar att det kommer en del bilder från helgen på söndag eller något.

/Felix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0