Ny design - Tagen av Tescho med fullständiga rättigheter!

Detta är min nya design, jag tyckte den var fin och koden som man fick var väldigt strukturerad vilket innebär för mig att den är enkel att konstruera om, om jag nu skulle vilja redigera något.
Jag kände eftersom att det nu är höst och så , så behövde bloggen en ny design.

Jag tänker gå till Kyrkogården sen och ta lite foton på alla ljus så ska ni få se hur fint det är. Det är magiskt, och jag har inte varit där på ett bra tag nu så jag tänkte att det kanske var dags. Nu kan jag ju eftersom jag är sjuk och kan därmed inte festa eller umgås med människor. Så jag tänkte jag skulle fråga mamma och magnus om dom vill haka på och kika lite senare..

Bilder kommer ikväll..

/Felix


Kommentarer
Postat av: Fröken Anki

Gillar designen, kul med lite nytt!

Hoppas ni fick en fin promenad på kyrkogården.

kramar till er alla och krya på dig!

2009-10-31 @ 18:09:50
URL: http://frokenanki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0