Stuck with eachother..

Jaa alltså jag skulle vilja skriva ett långt inlägg om allt som jag känner just nu. Det är både bra och dåliga saker.. men jag menar man fokuserar bara på dom dåliga right? Men jag tänkte se det som är bra just nu. Och det känns helt underbart vissa stunder. Men andra går det ju åt andra hållet. Men så ser man dig, och allt blir liksom så bra. Man blir lycklig och glad när man är med dig. Det ska du ha med dig inom dig, för jag tror inte jag är ensam om att känna så. Det kan inte vara så, för du är en bra person.
Samtidigt så vill jag också påminna dig om den där kvällen. För det känns som att du behöver få veta, right? eller iaf komma ihåg. Men vissa personers minne är ju inte alltid lätt att fixa till, hahaha personen förstår nog att det är den jag skriver om när den personen läser detta. Hahaha roligt..

Men jaa du vet vad jag känner, men vet du vad du känner?


/Felix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0