Tack gode gud för värktabletter!

Jaa som rubriken lyder så är jag tacksam för värktabletter för det är verkligen inge roligt att ha ont, det vet ni kanske allihopa. Som det ser ut och som det känns som så har jag åkt på en Bihåleinflammation, vilket jag inte är så lycklig över eftersom det blivit värre med dagarna här. Därför tackar jag nu värktabletterna eftersom dom hjälper mig igenom detta. jag ska till vårdcentralen på måndag och hoppas då på att få en kur medicin för att få bort skiten en gång för alla.
Ni kanske inte vet det men jag har liksom varit förkyld sedan skolan började, det är ett tag. Det har kommit och gått , så ena dagen känner jag mig död, andra dagen känner jag mig glad och framåt liksom. Så det är skit jobbigt och tar väldigt på krafterna.

Sen fyller jag snart år också. Det är bara 5 dagar kvar, eller 4 dagar kan man ju också se det som. Då blir jag 18 år. det tackar man för, heheh äntligen kanske?



Men det var allt för nu /Felix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0