Dagen, känns inte riktigt rätt va?

Jag vet inte varför men det känns inte som om dagen kommer bli sådär jättelyckad. Jag menar, det är måndag. Måndagar har en känsla, det har inte resten av dagarna. Så ja det kommer bli tufft att gå till skolan idag. Men är man vaken nu för att blogga så går det nog att gå till skolan med, right?

Jag skulle vilja skriva ut hur mycket du betyder för mig, men jag tror det skulle bli en del problem då. Jag vet inte varför men skämms du för att du umgås med mig? Isf så kanske vi ska sluta med det jag vet inte, men jag vet inte om jag klarar av att bara sluta prata med dig och umgås med dig sådär bara. För jag tycker verkligen om dig, och det behöver inte betyda att vi ska bli tillsammans. Jag kan tycka om dig som kompis med, så du behöver inte oroa dig. Det kommer inte bli något om du inte vill så att säga;) hahahahaha

Nu ska jag snart till skolan, pz /Felix



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0