Det är nytt!

Ja ni kanske ser någon skillnad, jo jag tänkte väll det. Men jag hade en tanke på att det kanske var dags att växa upp? Jag menar jag kanske skulle ha en seriös design för en gångsskull. Det var ju trevligt.
Igår så var jag till Matilda det var trevligt tycker jag, men jag tycker du är elak eftersom jag inte får låna din mobil. Dum! Men en vacker dag ska jag fan kolla igenom den..=)

Ikväll ska jag och tommy slå energiknölarna ihop och försöka göra någon som han och jag har drömt om att göra. Vad det är kanske ni får veta framöver. Men allt jag säger är att det kommer bli fett som fan. Det lovar jag er.


Skriver mer senare under dagen, samt ikväll om hur arbetet går för oss..

/Felix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0