Det skulle vara så mycket enklare

Om du bara förstog.. nej men jag vet ärligt inte vad jag vill längre. Det är så jävla svårt att ta till sig saker som folk säger till en. Ni vet kanske hur det är det är inte särskilt lätt att ta kritik och sånt skit.
Men jag vet att om jag skulle hoppas på att det snart skulle gå över så skulle du förmodligen inte välja mig, right?

Iaf så har jag en maffig historia att berätta. I söndags så var jag på middag hos min farmor och farfar. När jag kom hem så kände jag att jag började få lite ont i magen. Vilket jag sällan får, så jag antog att jag typ skulle bli magsjuk eller liknande. Men det var liksom inte den känslan det var snarare längre in smärtan kom ifrån. Det är ju inte så roligt när man inte vet vad det är för något ellerhur. Så pappa bestämde sig tillslut för att ringa Distriksläkarjouren och rådfråga om saken. Det slutade med att jag själv fick prata med dom för att beskriva själva problemet. Men på henne verkade liksom den största delen handla om jag kanske hade Svininfluensan. Jag menar hallå? Skulle jag ha det för att jag har ont i magen.
Pappa bestämde sig också för att det kan vara en bra idé att massera min mage. Vilket inte gjorde något annat än att det gjorde ont. Det var verkligen obehagligt, och vi befarade att det var blindtarmen. Eftersom min bror har haft samma problem för ca 2 månader sedan så hade jag liknande symtom som honom. Så det slutade iaf med att vi åkte upp till sjukhusets akutmottagning. Vilket inte alltid är så roligt, men jag fick en trevlig överraskning det var nämligen så att jag och Tommy mötte varandra i dörrarna. Då har liksom han varit där för att han har gjort illa foten på fotbollsmatchen tidigare den dagen. Så det var verkligen stört.

Jag fick ändå åka hem och sova den kvällen. För operation var inte aktuell under natten. Så vi skulle komma upp dagen efter. Så vi åkte hem och sov, sen åkte vi upp dagen efter. Den dagen hade jag inte alls lika ont. vilket jag tyckte var skönt, även läkarna antog jag. För jag slapp operationen eftersom kroppen ibland kan handskas med blindtarmen själv ibland. Alltså i speciella fall, och eftersom jag är speciell så fungerade det för mig.

Så allt ordnade sig. Tack så mycket alla som brydde sig förresten!

Men nu har jag skrivit klart för idag!

Kommentarer
Postat av: colle

haha, ja så jävla fult

2009-09-16 @ 18:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0