Hejsan hoppsan!

Kanske ska ta och uppdatera lite..

jag kan ju bara ta och börja med att skriva att helgen har ju varit den bästa på länge.. mycket trevligt att umgås med er som förgyllde den.. tackar!
Sen ska jag fortsätta att skriva att jag var nykter hela helgen, vilket dock var ett tag sen det hände. Men nej mamma ta det lungt jag är inte alkolist.
Men iaf så har jag kommit på en sak idag.. jag har blivit player stämplad. Tack för det, puckon!
Ni vet fan ingenting, så snacka inte så jävla mycket vettni. Ni är bara avundsjuka på att jag har något att göra oftast..
satt ehm jaa ni kan ju suga..

Sen har jag faktiskt lite bilder att lägga upp med enjoy!




ÄLSKAR DIG BRO!<3








HAHA VAR TVUNGEN MATILDA!!! ROLIGT!


/Felix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0