Im fallin!


Det är alltid lika svårt att börja ett inlägg för man vet sällan vad man ska skriva. Men det brukar ju alltid bli något.

Men jag kan ta och berätta att jag har börjat engagera mig i Djurgårdens verksamhet riktigt igen, det känns bra att veta mer om den ekonomiska biten och allt såntdär. Som det ser ut nu så kommer det gå riktigt bra för dom i hockeyn iår. Eftersom man har 1 förlust på 10 matcher i försäsongen. Det är ju en marginal som få lag har, dom har även vunnit Nordic Trophy.

Men iaf så bara om ni vill veta så ska jag vara med en väldigt speciell person ikväll. Det kommer bli trevligt för det blir sällan tråkigt eftersom den personen oftast är så flumm så man inte fattar vad som händer utan man bara skrattar.
Haha så det ser jag fram emot faktikst.

Jag har också fått en ny favorit artist. Nämligen Drapht han har sån sjukt skön stil, så det kan jag verkligen rekommendera det för er som har liknande musik smak som mig.

Jag vet inte riktigkt vad mer jag kan skriva, jag har inte så mycket på hjärtat om jag ska vara ärlig..


ni kan få se jackorna jag ska köpa.. enjoy.







/Felix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0