Jaa vad säger man!

Jag känner för att ta ut lite ilska på vissa personer nu alltså. Jag ska berätta lite saker om en viss person som jag verkligen inte kommer nämna några namn. Så ni som tror att ni får veta genom att fråga kan suga snase. Men ärligt talat, vafan håller du på med? Tror du det kommer gå själv eller. Egentligen så förstår jag mig inte riktigt på ditt jävla tankesätt? Hur tror du ärligt att det ska gå ihop överhuvudtaget.

Jaja, nu var det sagt. Få insikt, och det viktigaste fråga inte!

Igår var det iaf 18 års fest, och på något konstigt vis så fick jag skit för det med? eller va?=S Jag fattar ingenting ja.. lika bra att sluta nu right?

Vi återgår, det var Maria och Petra Wiklund som fyllde år, stort grattis till dom. Jag kan ju säga att kvällen blev bra faktiskt. Tommy du förstår vad jag menar. Haha det var fan helt galet!
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, jag ska fan bara hata på allt just nu. Jag tänker inte ta mer skit, för ärligt talat så bryr jag mig inte!

Och till alla er som har PMS och vill dö hela tiden, jag menar ärligt?

SKÄRPNING!

/Felix

Kommentarer
Postat av: T.Kollin

haha jaa! kung ju ;)

2009-09-21 @ 22:43:35
URL: http://kollainkollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0