Roadtrip- sen uppdatering.. dag 3-6... sammanfattning.

Japp, det har tagit lite lång tid nu att uppdatera.. men nu ska jag äntligen berätta för er vad som hände dom resterade dagarna.... enjoy.. PS: Inlägget kommer blir långt..


Dag3..
Det var den roligaste dagen för mig och tommy, vi vaknade vid 9 tiden på morgonen och gjorde oss i ordning. För tjejerna hade ju varit ute dagen innan så dom orkade ju inte kliva upp. Så vi bestämde oss för att åka in till stan själva den dagen, för att shoppa lite och gå våran andra dag på liseberg. Det skulle bli riktigt roligt, eftersom vi inte hade haft en dag bara "The Guys" i Göteborg. Så vi åkte in , där vi träffade tommys arbetskamrater som också var i Göteborg.
Men vi bestämde att vi först skulle käka lunch någonstans innan vi drog en shoppingrunda. Vi hade absolut ingen aning om vart vi skulle äta. Och donken var snabbt uteslutet eftersom vi käkat där för mycket dom senaste dagarna. Men vi hittade ett ställe som såg fräscht ut. Vi var väl medveten om att det inte skulle vara världens billigaste ställe. Men tommy kom på dagens ordspråk "Ska det vara , så ska det" Så vi levde efter det och bad om ett bord. Vi beställde, och jag skämtar inte om att det var det godaste jag hade ätit, och med tanke på notan så förstår man varför det var så gott. Notan slutade på 610 kr för 2 personer. Lite väl mycket för ett par enkla Sundsvallsbor men jag menar, vi var i göteborg och vi var unga. Så klart vi skulle ta vara på chansen.
Sen när vi var mätta och belåtna så gick vi till en Galleria och skulle kolla efter lite kläder. Det blev inte så mycket shoppande, det enda jag och tommy inhandlade var halsdukar. Det var schtek.
Sen så ville jag och Tommy dra till Liseberg så att vi skulle hinna vara där ett tag innan vi skulle ut på kvällens bravader. Det ville inte tommys arbetskamrater, dom skulle shoppa lite mer.. så vi gick till Kungsportsplatsen och väntade på "Rälsbussen" Haha, roligt.
Där fick tommy sms och samtal av en annan arbetskamrat som var där med en kompis. Så vi bjöd med dom på Liseberg med oss. Så det var jag, Tommy, Cecilia och Jannice. Mycket trevliga tjejer...
Vi var där i några timmar och roade oss.
Sen åkte vi hem och gjorde oss i ordning för kvällen. vi förfestade på campingen senare drog vi in på stan för att partaja lite.
Det var den dagen det....

Dag 4:
Det var denna dag vi skulle dra till stockholm, så vi packade ihop grejerna och tog oss iväg..

fortsättning följer ikväll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0