Tidsfördriv

Bara för att!

Underbara frågor hösten 09

Är du berädd? - yes
Ditt namn, personnummer och boende - Felix Karlsson, 911104-xxxx, Sundsvall
3 närmaste vänner - Tommy.. sedan ligger nog alla på samma nivå kanske?:S
Om du va rik, skulle du dela med dig då? - Kanske;)
Vad heter ditt senaste ex? - Kajsa
Din favoritfärg? - Blå
Hur ofta dricker du coca cola? - För ofta:)
Spenderar du många timmar framför bdb? - Nja
Om du har msn, vad är ditt lösen? - Haha det är xxxxxxxx?
Blir du lätt upphetsad? - Hahaha alltid:D
Är du kär i din bästa vän? - alltid , tommy älskar dig!
Vem loggade in på msn för dej senast? - vet inte är upptagen
Lyssnar du på musik nu? - Yes
Vilken låt? - Lil wayne - Prom queen
Är den bra? - Yes
Har du haft sex ngn gång? - HAHA jaa
Vet dina föräldrar det? - Hoppas jag?
Din rektors namn? - Våran har fått sparken så vet inte
Har du Robert Boxer? - Nej?
Äger du en moped? - Nix
Skriver du dagbok? - Blogg?
Hur fet är du? - För fet!
Är Rihanna snyggare än dej? - Tsch!
Använder du boxerkalsonger? - Yes
Rakar du dig? - Yes
Vad har du gjort idag? - Skolan, körskolan, hem!
Är det fint väder i England? - tror de
Var det här värt att spendera tid på? - Haha hade ändå inge bättre för mig:)
Tror du jag som gjorde denna hade kul? - Nix
Skulle du kunna bli min? - nix
Hur lång tid tog detta? - 4 timmar
Ska vi sluta nu? - nej
Säg hejdå till mig - Hej


En till!!!!

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel? vet inte 91:a
Hur många har du varit riktigt kär i? Haha vet inte
Vad tycker du om kärlek? Både och!
När kramade du någon sist? igår kan det varit?
Saknar du någon speciell person? kan jag inte påstå
Har du svårt för att bli kär? nu för tiden så ja!
När kysste/hånglade du med någon sist? Haha, ska jag svara?
Ångrar du det? Nej tror jag inte
Är du singel? ah
När fick du senast en komplimang? Varje dag;)
Har du hånglat med någon av samma kön? nej..


HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Aah
Hånglat med nån riktigt ful: Nae
Hånglat med fler än 5 pers: ah
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Ganska bra precis 2 tror ja:)
Gjort något riktigt dumt? Yes
Gjort något du verkligen ångrar? Ja, fast aah
Varit nykter på nyårsafton? japp
Åkt ambulans? Nej
Gjort nåt olagligt? yes
Blivit polisanmäld? nej
Fått din mamma att gråta? tyvär, förlåt mamma<3
Slagit ner någon? Nej
Skämts över dig själv? Nej
Sagt jag älskar dig och menat det? Det med
Tar du droger? Nej
Dricker du? ah
Vilka kläder sover du i? Jallingar
Vad hatar du verkligen? Idioter:)
Varit kär?yes
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? dét med
Är du ensam nu?  aah
Vill du gifta dig? aah
Vill du ha barn? aah

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? jag
Såg dig gråta? pappa
Fick dig att gråta? magen
Du delade en cigg med? röker inte
Du gick på bio med? Tommy:)
Skällde på dig? vet inte

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? nej
Kramat någon? a
Pussat någon? ..;)
Köpt någonting? a
Sjungit? a
Saknat någon? ne
Varit full? ne



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0