Comeback!

Bloggen ska nu göra Comeback och för att göra denna månad en sysselsatt blogg månad så ska jag förska använda mig av den lista som just nu cirkulerar i bloggvärlden(?). Jaja vi får la se vad som händer, jag tog i alla fall min lista av Alexandra Holmsten så ni vet.
Ska försöka få till det första inlägget ikväll.


Dag 1- Om mig

Dag 2- Min första kärlek

Dag 3- Mina föräldrar

Dag 4- Det här åt jag idag

Dag 5- Vad är kärlek?

Dag 6- Min dag

Dag 7- Min bästa vän

Dag 8- Ett ögonblick

Dag 9- Min tro

Dag 10- Det här hade jag på mig idag

Dag 11- Mina syskon 

Dag 12- I min handväska

Dag 13- Den här veckan

Dag 14- Vad hade jag på mig idag?

Dag 15- Mina drömmar

Dag 16- Min första kyss

Dag 17- Mitt favoritminne

Dag 18- Min favoritfödelsedag

Dag 19- Detta ångrar jag

Dag 20- Den här månaden

Dag 21- Ett annat ögonblick

Dag 22- Det här upprör mig 

Dag 23- Det här får mig att må bättre

Dag 24- Det här får mig att gråta

Dag 25- En första

Dag 26- Mina rädslor

Dag 27- Min favoritplats

Dag 28- Det här saknar jag

Dag 29- Mina ambitioner

Dag 30- Ett sista ögonblick


PZ!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0