Dag 1 - Om mig

Ehm, Om mig det var väll ett helt fantastiskt ämne måste jag säga. Vad ska man skriva om sig själv liksom...

I alla fall jag är 19 år och bor tillsammans med min flickvän Therese i Granloholm. Detta har vi nu gjort i snart 2 månader, fantastiskt right.
Jobbar för närvarande på Telia och gör det dagligen typ.

Jag vet inte vad mer man kan skriva? Jag har en mamma och pappa som alla andra, har också dubbelt av de båda.. alltså skilda föräldrar som ni kanske förstår.

Djurgården är mitt hjärta troget och kommer alltid att stå upp för laget, det är laget i mitt hjärta.

En bättre kategori tack?

Festar nästa varje helg med mina polare, för det mesta Tommy, Adrian och Saasta.

Men jag vet inte vad jag ska skriva mer..

prövar nästa imorgon.

Pz / Felix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0