Dag 2 - Min första kärlek

As bra ämne verkligen, vem har kommit på det?

Min första kärlek måste ha varit i slutet av 9:an och början av 1:an med en tjej som heter Jessica. Det varade i ca 9 månader och vi hade väll våra bra och dåliga stunder vad jag kommer ihåg. Men det var i alla fall över sommaren och ni vet ju hur det är på sommaren man bara lever livet och bryr sig inte om speciellt mycket.
Men som sagt man har det ju bra och dåligt och jag vet inte om det var något av de som vägde upp speciellt mycket.

Vad mer kan man säga? Vi hade några avbrott där vi var tvungna att vara ifrån varandra för att inte slå ihjäl varandra i princip.
Vi insåg ju tillslut att vi inte ville samma sak och det tog ju slut på hösten, jag tror det var i början av September om jag inte minns helt fel.
Men ja oavsett vad man säger kommer man ändå komma ihåg en del detaljer från det första förhållandet/kärleken som alltid kommer att finnas kvar. Det är saker som man gjort med den personen som man inte gjort med någon innan, saker som var bra.. saker som var dåliga. Men det är så det går ihop liksom, om man inte har det bad någon gång hur ska man då kunna uppskatta det som är bra?

Det var typ det jag kunde upplysa er om det, eftersom jag inte är så bra på detaljer och shit kring detta så låter jag det vara tills vidare.

Kommer inte ihåg vad det var för ämne imorgon, hoppas det är bättre i alla fall.


/Felix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0