Dag 3 - Mina föräldrar

Det är egentligen inge svårt att skriva om sina föräldrar men det är svårt att veta vad man ska dela med sig av.
Rent allmänt så har jag troligen enligt mig de bästa föräldrarna man kan ha. Men det kanske är svårt att visa det hela tiden, men så är det faktiskt. Man har liksom de bästa föräldrarna, jag tror inte jag skulle klara mig så länge utan dom.
De står alltid vid min sida i vått och torrt liksom, men samtidigt så är inte ens föräldrar i princip programerad till att älska sina barn? Det tror i alla fall jag att det är, eftersom man kan inte hata sitt barn right?

I alla fall så kan jag ju berätta lite om min far, det är en av de roligaste personer jag känner och han är inte en av de i ledet som jag skulle kalla normal. Men det är väll ingen i min släkt skulle jag kunna säga. Men det är min far att vara en av dom som är lite knäpp, inget illa menat pappa men du är faktiskt det!

Lite om min mor också, det är någon som ger mig goda råd varje gång jag ska göra nått. Men som jag inte alltid riktigt tar åt mig, eller jag tar väll åt mig men visar det väll inte så speciellt mycket. Men det är min mamma, hon är oftast orolig och jag fortsätter fråga mig varför, men hon älskar ju mig och är rädd om mig antar jag.

Men det jag kan säga om er båda är att jag vet att ni älskar mig lika mycket som jag älskar er.


Det var typ det jag hade om detta ämne..

Enjoy!

/Felix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0