Dag 4 - Det här åt jag idag

Ja eftersom jag var och shoppade en TV igår så hann jag inte riktigt med att blogga så mycket. Men jag ska försöka få till detta ämne i alla fall.

Jag var bjuden på middag hemma hos pappa, det händer inte så ofta att man är där och äter nu för tiden. Men heldags menyn såg ut såhär:

Frukost : Yoghurt och Te på jobbet på morgonen.

Lunch: Lunch med mamma på 1891, pasta blev det för mig då.

Middag: Ugnsgratinerad korv med mos.

Kväll: Cupcakes!:)

Det var typ så min meny för dagen såg ut, jag vet inte varför det skulle kunna vara ett ämne för er att läsa men hoppas det blev bra.


Men som sagt, jag lyckades ju köpa mig en tv igår. Det blev en Philips 40" LED-TV, inte den billigaste men den är jävligt bra.
Tack pappa för att du följde med.

/Felix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0