Det är lite segt..

Som rubriken lyder är det ganska segt när man sitter på jobbet hela dagen och det är mitt livs lugnaste dag. Men man får göra det bästa av situationen och hoppas på att det dyker upp något mayor snart.

Var och käkade lunch med min mor, där hon tyckte att hon skulle vara trevlig att bjuda mig. Vilket verkligen uppskattas även fast vi nyss fått lön båda 2, men vem vet jag kanske bjuder nästa gång.
Ikväll är jag lite nervös inför eftersom jag ska försöka tillfredställa alla mina krav på en ny TV, eftersom den lilla vi har i lägenheten nu är totalt värdelös. Man får tinitus så fort man slår igång den eftersom den höjer volymen till typ max när den startar.
Men nu ska det i alla fall bli ändringar på det och jag ska som sagt försöka komma hem med en TV.

Therese jobbar till klockan 8 ikväll så tänkte försöka vara färdig tills dess då. Men man vet ju aldrig, hon kanske åker med oss hem.


Jag slänger upp en bild på den fina TV:n sen om jag lyckats fått med mig någon.

/Felix

PS: Ämnet kommer ikväll oavsett..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0