Det är oklart om vad som händer ikväll!

Det lutar åt att det kommer bli fett ikväll, eller jag vet att det kommer bli det.
Jag ska troligen på Tandoori innan och hänga med lite folk. Det ska tydligen bli schyssta priser där. Så vi får se vad som händer, snällt av dig Robin förresten.

Det är ju alltså 2 fester in the city tonight, och jag ska nog checka in båda. Jag vet inte riktigt ännu, Tommy och jag sticker ju imorgon till Gävle där vi ska se när Brynäs ska försöka hålla matchen mot mitt lag Djurgården. Det förväntas bli en relativt bra match. Det är ett slutsålt Läkerol Arena vi ska besöka, och det är ett till check i mitt häfte på arenor jag besökt.
Vi sticker ner med tåget och ska festa som fan antar jag!

Senare vankas Daniel Adams Ray på Stads.



Pz /Felix

Kommentarer
Postat av: Du vet vem ;)

Det kommer bli helt FUCKING AWESOME! Ikväll blire galet! Oscars kommer vara proppat, sen imorgon blire också galet, jag mena hela tågresan upp och ned och i själva Gävle! Och förresten, HELA STADS KOMMER ATT VARA ÖPPET PÅ LÖRDAG! :D PUSS

2010-11-26 @ 14:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0