Toppen helg?

Ja enligt mig så har faktiskt denna helg varit fantastiskt skön och bra. Vi har varit hundvakt åt rocky ute i Njurunda så jag och Therese åkte ut och var där från Torsdag. Vi har bara slappat och tagit det lugnt, eller jag antar att det är jag som har gjort det eftersom hon jobbar ju fan varje helg. Men det måste man för att få några pengar som man säger.
Vi har också hunnit med att fixa en ny laptop, det blev media markt som fick stå för den skönheten. Det är en Macbook Pro 15" , 16 lax kostar den. HAHAHA som om ni trodde på det. Nej det blev en helt vanlig dator som vilken som helst, som för det priset den låg på var fantastiskt bra. Så vi slog till.

Sitter nu och väntar på att min älskling ska komma hem från arbetet, nu är vi tillbaka till reality och är i stan igen. Men har inte ätit någon middag ännu så jag tror vi ska göra det nu, eller så kanske det bara blir nå fika? För hon mådde inge bra tydligen så vi får la se.

Just nu streamar Laazee ut ur mina högtalare och jag har nog alldeles för högt på för att vara respektfull mot mina grannar. Men jag skiter i det, för Lazee är is the shit.

Ska sluta skriva massa skit nu, ha det!

/Felix




PS Vill ha lite sol och värme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0