Responsibility and a new home!

Ja det är ju såhär att sedan jag skrev senast något seriöst så har jag ju hunnit med att flytta till en ny lägenhet som ligger på Oscarsgatan 8. För er som inte vet så ligger den precis ovanför statoil bergsgatan. Vilket ni kanske förstår är ganska så nära stan. Om man jämnför med det vi hade innan dvs.
Så vi har nu hunnit med att flytta in i princip allt vi hade i den lilla lägenheten, jag kan ju säga såhär hur i helvete fick vi plats med så mycket saker i den där lilla lägenheten. Jag trodde det var betydligt mindre kan jag ju med ett halvt leende på läpparna säga.

Men vill passa på att säga några ord om gårdagens premiär på TV:n ni kanske förstår att jag pratar om Konferensresan. Vilket var ren smörja eller i vilket fall detta avsnitt. Nästa kan förhoppningsvis vara bättre än det första. Men jag menar vem fan vill se en massa "kändis" bloggare sitta och tro att dom är idol juryn. Det är faktiskt inte så att ni erbjuder dessa små människor något speciellt.

Ikväll vankas det match mot råttorna också, eftersom jag inte kan vara på plats så ska jag se den från tv-soffan. Men jag tvivlar inte på att det blir vinst både på läktaren och på planen.
Det är lite tråkigt att Ölvestad inte är med från start men det kommer att sluta med en vinst i vilket fall. Trots att han bidrog med ett ledningsmål senast.
Jag hoppas på en spännande tillställning faktiskt.

Ha det gött så länge!

/Felix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0