Save Tonight!

Hej på er allesammans, vad ska jag nu dra på med för ursäkt att jag inte varit aktiv denna gång liksom. Men jag har försökt att få ett slut på inflyttandet. Vad ska jag säga det tar tid och det är en bit kvar tills vi är helt klara. Men det är väll så det fungerar, samtidigt som jag själv känner att jag är rätt trött på att plocka så jag gör väll inte det så mycket längre. Men vill ge cred till Therese som gör det typ hela tiden.

Nog om det, imorgon ska jag sticka till vemdalen över kvällen /Natten och köra rave med grabbarna som för närvarande är där uppe nudå. Så jag ska vara där 1 dag och rensa skallen lite, jag menar det kan faktiskt behövas ibland.

Dagens fundering:

Varför är alla krönikörer som skriver krönikor i ST så negativt vinklande i sina krönikor. Fel att skriva en krönika om något som är bra istället. Har hört att det kanske gör någon skillnad för en gångsskull.

Men nu ska jag inte skriva nå mer, hade!

/Felix


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0