I'm gonna try it!

Jag ska faktiskt, hör och häpna hämta min brors gitarr idag. Jag har köpt strängar till den och Adrian ska hjälpa mig att stränga om den. Sedan ska jag alltså försöka att börja spela gitarr, det är väll bra eller? Det innebär att det finns något musikaliskt inom mig med. Men jag har faktiskt kunnat spela i 9:an för då lärde vi oss "The Basic" Men det sitter så långt bak i bakhuvudet nu så det är inte ens lönt att försöka utan hjälp. Så Adrian ska få vara min mentor så att jag kan komma igång riktigt.
Det är liksom roligare att göra saker om man är 2 också. Så det kommer nog gå bra, i alla fall nu med tanke på att vi är grannar liksom. Så som sagt jag ska plinka lite ikväll och försöka göra några Accord.

Vem vet jag kanske lägger upp några klipp här i framtiden om hur det låter liksom.

Ha det gött /Felix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0