Musik

Vet inte men på senare tid har jag bara dragit på mig så fruktansvärt mycket ny musik som jag inte lyssnat på förut. Det är rätt blandat men samtidigt väldigt bra, ni vet ju att jag bara nöjer mig med det bästa. Så tänkte bjuda på några av mina guldklimpar här.

Enjoy!
Nu till något helt annat, vill ni veta något roligt jag ska göra nästa helg.
Det är nämligen så att då packar jag, Adrian, Pontus & Saasta ihop våra grejer och drar upp till Åre för att hälsa på Rasmus och festa lite med de som bor där. Jag ser fram emot det så fruktansvärt så ni kan inte förstå, dock är det tråkigt att Therese inte kan haka på, då hon ständigt ska jobba men det får bli nästa gång.
Det var allt jag hade för denna gång.
/Felix
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0