Everything happends for a reason

Vet inte om jag vill tro på den rubriken denna morgon då våra kära katter bestämde sig för att Felix inte ska få sova något idag. Utan han ska kliva upp tidigt och vara vaken, trots att han ska jobba natt i natt. Så det blir ju skitroligt att få vara vaken i 24h.
Förhoppningsvis så kommer jag kunna sova lite i eftermiddag så jag kan få lite uppiggnande.

I dag ska jag faktiskt ut till min far och hämta ett Keyboard så man kan komma igång och lära sig lite piano. Tänkte eftersom alla lär sig spela gitarr kan ju jag börja lira lite piano då så att vi kan få igång lite variation på läget.
Så ni får hålla utkik framöver och se om jag lyckats tagit mig någonstans med detta.



Saknar detta lite nu när det är vinter ute...:)

/Felix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0